Zdravie a Krása

Ako sa správne starať o mihalnice? Prečítajte si zaručené rady spokojných žien!

465
0
Zdieľaj

Oči sú brána do duše a my ženy máme tú výhodu, že ich dokážeme zatraktívniť

šminkami. Veľa z nás preferuje skôr prirodzenosť a k nim sa pridáva i čoraz viac mužského pokolenia. Do tejto partie patrí nepochybne i obočie, na ktoré netreba zabúdať a venovať mu rovnakú starostlivosť. Poďme sa pozrieť na najznámejšie beauty-tipy!

Spoveď ženy ,,bez mihaľníc“

Naša známa menom Jana má zaručenú metódu, ako sa správne starať o mihalnice a obočie. Chce sa s nami podeliť o roky skúseností, ktoré nám majú uľahčiť cestu za hustými a zdravými riasami. ,,Nikdy som nemala husté, a už vôbec nie dlhé mihalnice. K dokonalému looku som si dopomáhala ich predlžovaním. To bol najľahší a najrýchlejší spôsob, ako dosiahnuť WOW efekt,“ začína rozprávať svoj príbeh.

Ako však ďalej uvádza, niekoľkoročné predlžovanie si vypýtalo svoju daň a v dôsledku neustáleho zaťažovania už beztak slabých mihalníc, jej postupom začali drasticky vypadávať. ,,Bola som zúfalá! Mihalnice mi rástli nepravidelne, len do polky oka. Doslova ste badali ,plešinu´. Objednala som si riasenku na predĺženie mihalníc, ktorá mi vtedy ešte viac ublížila, ako pomohla. Spôsobila mi silnú alergickú reakciu v podobe drastického opuchu očných viečok a tmavo-červeného začervenania,“ spomína na neradostné skúsenosti.

Výživa zvnútra i zvonka

U Janky začala dlhá a strastiplná cesta za ,,starými dobrými mihalnicami“. Vraj keby ich mala aspoň ako predtým. To však ešte netušila, aký bonus jej prinesie nový rituál, ktorý si po čase osvojila. ,,Nepomáhali mi žiadne špeciálne drahé olejčeky, kúry či zábaly. Potom som niekde čítala, že sa treba prečistiť zvnútra. Neuverili by ste, čo mi ako jediné pomohlo. Pila som pŕhľavu. Áno, presne tú pŕhľavu, ktorá vám rastie pri dome. S ňou som si aj oplachovala vlasy a tvár. Pocit čistoty, hustoty a pevnosti pocítite ihneď!“ Pŕhľava svojimi krv prečisťujúcimi účinkami vás zbaví rôznych toxínov, takže zároveň poslúži ako detox, čo je nepochybne dôležité aj pre rast vlasov. Zároveň je známa aj na vonkajšie oplachovanie vlasov pre ich pevnosť a žiarivý lesk. Naša známa ďalej uvádza, že kým mihalnice a vlasy začnú opäť rásť, chvíľku tento ozdravovací proces trvá a musíme byť trpezlivé. Prezradila nám aj ďalšiu starostlivosť o jej dnes už dlhé, husté a zdravo vyzerajúce riasy!

Janin denný rituál:

  1. Vitamíny – nimi sa začína každé Janino ráno. Okrem každodenného kokteilu ovocia a zeleniny si dopraje aj vitamíny ako doplnok stravy. Pre rast mihalníc a zdravú pokožku sú veľmi dôležité. Zlepšujú stav mihalníc a nedostatok vitamínov spôsobuje, že slabnú a stávajú sa krehkými. Chĺpky či vlasy potom začínajú zlyhávať. Chopte sa výživových doplnkov a doplnkov s vysokým obsahom vitamínov B a D.
  1. Olej s vitamínom Eje dobrý spôsob, ako zabrániť vzniku suchej pokožky okolo očí. Kvalitný olej by mal byť nanášaný pomocou riasenky na starostlivo vyčistené mihalnice. Liečba musí trvať najmenej mesiac. Preto nám Jana odporúča, aby sme sa aspoň pre toto obdobie pokúsili vyhýbať líčeniu, aby sme olej mohli natrieť aj na mihalnice. Pri používaní maskary stačí olejček natrieť len v oblasti očí. Vďaka tomuto produktu budú vaše riasy silnejšie, jasnejšie a zdravšie.
  1. Vazelína – blížime sa k záveru Janinho dňa. Odlíčenie patrí k základnej starostlivosti ženy a je dôležité, aby sme maskaru zmývali veľmi šetrným spôsobom. Jane najviac vyhovuje odličovanie pomocou vazelíny, ktorá riasy nielen šetrne odmaľuje, ale ich aj vyživí. Necháme chvíľu pôsobiť a následne jemne odstránime zvyšky vazelíny.
  1. Ricínový olej – kto by len nepoznal slávny a účinný ricínový olej? Jeho účinky ospevovali ženy už v dávnych časoch v starom Egypte a spovede rôznych žien len potvrdzujú, že tento olej je jednoducho najlepší svojho druhu! Mihalnice a obočie vám z neho nádherne zhustnú a predĺžia sa. Jana na neho nedá dopustiť a aj pre to sú jej riasy dlhšie ako kedykoľvek predtým!

Malá rada: kvalitný ricínový olej je veľmi hustý a lepkavý. Najlepší čas pre jeho nanesenie je preto tesne pred spánkom, aby vás neobmedzoval napríklad pri čítaní knihy či pozeraní filmu.