Dobrá rada

FLYFIT. Cvičenie vo vzduchu pre dokonalé držanie tela a krásnu postavu

396
0
Zdieľaj

Túžite po krásnej postave bez zbytočného zaťaženia kĺbov? Možno by ste mali vyskúšať cvičenie s názvom Flyfit. Chceme vás uistiť, že sa pri ňom nebudete nudiť a celkom iste sa dopracujete vďaka nemu ku krásnej postave. Dajte zbohom stereotypným pohybom pri nudných druhoch cvičenia a zároveň zelenú krásnej postave a zdravému telu.

Prečo cvičenie Flyfit

Cvičenie Flyfit je jedným z najviac účinných cvičení, pri ktorom aktivujete v tele množstvo svalových partií. Pri jednotlivých pohyboch sa vám môže zdať, že ste zameraní len na jednu oblasť v tele. Po cvičení však pocítite, hlavne na druhý deň, že snáď neexistuje sval na tele, ktorý by nebol pri Flyfit využitý. Kvôli tomu, že sú špeciálne siete určené na toto cvičenie umiestnené vo vzduchu, prekonávate gravitáciu a musíte neustále udržovať rovnováhu. Pri udržiavaní rovnováhy sa najviac aktivizuje svalstvo stredu tela tzv. core. Pevné brušné svaly sú veľmi dôležité pre správne držanie tela. Znamená to, že Flyfit je prospešný aj pre zdravie vašej chrbtice. Pri cvičení sa často robia pohyby, ktoré otvárajú hrudník, musíte pravidelne dýchať a týmto spôsobom sa rozširuje kapacita vašich pľúc. Prečistí sa vám mozog a zlepší koncentrácia. Vaša váha pri Flyfit tlačí na lymfatické uzliny. Vďaka tomu sa prečisťuje celý váš organizmus a detoxikuje telo. Cvičenie buduje sebavedomie, zvyšuje celkovú silu, flexibilitu, spoznávate vlastné telo a jeho maximálne limity.

Pre koho je cvičenie Flyfit určené

Cvičenie Flyfit je síce náročné, ale je určené takmer pre každého. Môžete si vybrať rôzne stupne náročnosti cvičenia a postupne sa zaradiť medzi pokročilých. Malé obmedzenia môžu cítiť ľudia s vysokým krvným tlakom, ktorí by nemali cvičiť pozície hlavou dolu. Dokonca sú špeciálne kurzy pre tehotné ženy a ženy po pôrode. Vyššie vekové ročníky pri cvičení omladnú a nezaťažujú ním svoj pohybový aparát. Flyfit nemá ani váhové obmedzenia. Špeciálne siete, tzv. hammock siete, majú nosnosť až 500 kilogramov. Mnoho ľudí si Flyfit tak obľúbili, že si siete zakúpili aj na domáce cvičenie. A môžu si tak občas visieť dolu hlavou aj v pohodlí domova.

Zvládnem to?

Každé začiatky sú ťažké. Pri cvičení to platí dvojnásobne. Ak ste sa nikdy nevenovali aktívne pohybu, budete po prvých lekciách cítiť svaly v tele, o ktorých ste netušili. Niektorí ľudia so smiechom podotkli, že cítili aj svaly vo vlasoch. Celé cvičenie je založené na využívanie váhy vášho tela. Všeobecne sa vie, že cvičenie s vlastnou váhou je najúčinnejšie. Pri Flyfit sa často robia pozície hlavou dolu, ktoré sú neuveriteľne zdravé pre chrbát. Skvelou správou je aj to, že výsledky cvičenia sú viditeľné už po niekoľkých hodinách. Pocítite, že sa vám formuje postava, cítite sa zrelaxovaní a ustupujú vám bolesti chrbta. Vyskúšajte prvú hodinu a uvidíte, že si cvičenie naozaj zamilujete.

Tajomstvá cvičenia Flyfit a vzdušnej akrobacie

Cvičenie Flyfit vás naučí koncentrovať vašu myseľ do každého pohybu. Vzdialite sa tak počas hodiny od starostí všedného dňa. Prvé minúty cvičenia patria naťahovaniu a po hlavnej namáhavej časti si oddýchnete vďaka hojdaniu v sieti. Hodiny Flyfit sú veľmi rôznorodé a nevyužíva sa pri nich len sieť. Vrátite sa aj do detských čias vďaka hojdačke, fitlopte alebo TRX lanám. Pre pokročilejších sú, okrem sietí hammock a ostatným spomínaných pomôcok, k dispozícii kruhy a šále. Pri nich už ide o vzdušnú akrobaciu. Ak chcete posilniť vaše svaly na rukách a dopracovať sa ku krásnemu brušku, nebojte sa ani akrobacie. Vzdušná akrobacia má zostavy, ktoré pripomínajú tanec vo vzduchu a sú mimoriadnym estetickým zážitkom. Tréningy  vzdušnej akrobacie sú natoľko náročné, že vám budú stačiť dva do týždňa.